Kar nekaj tujih “gurujev” spremljam, predvsem zato, da se od njih učim. Vsi ti voditelji, svetovalci, mentorji, spikerji … imajo za sabo izdelan dober sistem, ki jih uveljavlja kot blagovno znamko.

Moram priznati, da me takšen “puš” vedno bolj odbija. (Res ne vem, zakaj mi danes pod prste hodijo same tuje besede in popačenke … ).

Sem pa pri kar nekaj gurujev, ki se v bistvu ukvarjajo z zelo “zemeljskimi” temami, opazila premik v duhovnost. Nisem še prišla do končnega odgovora, ali je vključevanje duhovnosti v posel marketinški trik ali potreba njihovih strank.

Sama se vedno zavzemam za celosten pristop k nekemu problemu, zato nimam nič proti “razširitvi” tematike v poslu. Vprašanje pa je, kako se na takšne spremembe odzovejo obstoječe stranke. Mene je pri nekaterih gurujih vedno večje poudarjanje duhovnosti že moti in razmišljam, ali jih bom še naprej spremljala.

Prišla pa sem še do enega zaključka: ljudem ni več dovolj zdrava prehrana in duhovnost, potrebujejo prave odklope, ko bi se (fizično in psihično) umaknili od vsakodnevne rutine. Recimo, za teden ali dva bi odšli v odmaknjen center, kjer bi se najprej pošteno odpočili, analizirali svoje življenje in naredili načrt za življenje doma. Pri tem bi jim pomagali različni strokovnjaki.

Kaj menite? Potrebujemo takšne odklope in odmike?